Jesteś tutaj:

Główna treść strony

11 Drużyna Harcerska „PROMIENIŚCI”

11 Drużyna Harcerska „PROMIENIŚCI”

„Smolone Duby” tak przed wiekami nazywała się nasza drużyna. Dziś „Promieniści”, potocznie „jedenastka”. Działamy nieprzerwanie od 2007 roku zrzeszając w swoich szeregach głównie uczniów z klas 4-6 ze Szkoły Podstawowej nr 7.

Zarówno teraz jak i wcześniej jesteśmy i byliśmy powszechnie rozpoznawalni, ale nie tylko ze względu na nasze unikatowe chusty. My po prostu dobrze się bawimy roztaczając wokół pozytywną energię. Nigdy się nie nudzimy, zawsze jest coś do roboty. Co roku jeździmy na obozy, częściej na biwaki i rajdy, w soboty natomiast mamy zbiórki. Każda jest inna pełna śmiechu, zabawy i wygłupów. Jak przystało na prawdziwych harcerzy, nie boimy się przygód i służymy kiedy trzeba.

Obecnie drużynową jest druhna Paula Bednarczyk a opiekunem jest pwd. Lidia Kaszuba.

Jeśli jesteś ciekaw jak to jest być harcerzem i chcesz poznać naszą drużynę to przyjdź na zbiórkę, która odbywa się zwykle w soboty o godzinie 12 pod SP 7. Wszelkich informacji o zbiórkach szukaj na tej stronie, bądź na tablicy drużyny na II piętrze w szkole lub też kontaktując się z drużynową.



Kontakt


Drużynowa: Paula Bednarczyk
tel: 665 417 549
e – mail: paula__bednarczyk@wp.pl



AKTUALNOŚCI - ROK SZKOLNY 2014/2015


ZEBRANIE Z RODZICAMI DOT. TEGOROCZNEGO OBOZU

Serdecznie zapraszam wszystkich rodziców na zebranie dotyczące obozu, na którym podane zostaną wszystkie informacje (miejsce, koszty, listy rzeczy itd), również wszelkie Państwa wątpliwości i pytania zostaną rozwiązane.

Zebranie odbywać się będzie 1 marca (w niedzielę) w Miejskim Ośrodku Kultury w Legionowie na ul. Norwida o godz.16.00.

Pozdrawiam,
Paula Bednarczyk









BIWAK ANDRZEJKOWY 2014


Rozpoczęcie: 28 listopad (piątek), godz. 18.00 przy Powiatowym Zespole Szkół i Placówek przy ul. Jagiellońskiej 69 w Legionowie.

Zakończenie: 29 listopad (sobota), ok. godz. 10.00 przy Powiatowym Zespole Szkół i Placówek przy ul. Jagiellońskiej 69 w Legionowie.

Koszt: 25 zł


Lista rzeczy potrzebnych na wyjazd:


  • legitymacja szkolna
  • zgoda na uczestnictwo w biwaku
  • jedzenie: napój, herbata w woreczkach, cukier, 2x pasztety, chleb krojony, warzywa, owoce (będziemy jeść tylko kolacje i śniadanie)
  • 25zł
  • śpiwór i karimata
  • menażka i niezbędnik
  • latarka z bateriami
  • mundur harcerski
  • długie spodnie
  • dres do spania
  • podkoszulka
  • bielizna
  • buty na zmianę
  • czapka zimowa, rękawiczki, szalik
  • przybory do mycia
  • śpiewnik jeśli ktoś posiada
  • karta próby na harcerza lub stopni
  • rzeczy plastyczne, z których będziemy robić prezenty świąteczne

Kontakt do drużynowej – Paula Bednarczyk, tel.665 417 549
e-mail: paula__bednarczyk@wp.pl



Zgoda rodziców/opiekunów na uczestnictwo dziecka
w Biwaku andrzejkowym


…...…................................................
Miejscowość, data



Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka ….......................................... w Biwaku andrzejkowym organizowanym przez Hufiec ZHP Legionowo w dniach 28-29 listopada 2014 roku.


......................................................
Podpis matki/ojca/prawnego opiekuna




INFORMACJA O ZBIÓRKACH ZASTĘPÓW

Czuwaj!

Przypominam, iż w tym tygodniu odbywać się będą zbiórki zastępów.

O wszelkie informacje proszę pytać zastępowych, z tego co wiem zbiórka chłopców ma odbyć się niedzielę 16.11.2014r. o 15.00 przy ul. Piłsudskiego 5 (przy Kościele garnizonowym), natomiast w zastępie u Marysi Brzezińskiej zbiórka odbywać się będzie też w niedzielę o 13.30 w hufcu (obok Kościoła garnizonowego). Natomiast na temat zbiórki w zastępie u Dominiki Pisarek, trzeba dowiadywać się bezpośrednio od niej.

Przypominam zastępowym o tym, aby do tego czwartku wysłali mi swoje plany zbiórki na adres mailowy: paula__bednarczyk@wp.pl

Michał Przybysz swój plan ma już zatwierdzony, czekam na plany dziewczyn.

POWODZENIA!



RAJD „PALMIRY 2014”


Wyjazd: 17 październik (piątek), godz. 18.00 przy Szkole Podstawowej nr 1
Powrót: 18 październik (sobota), ok. godz. 20.30 Szkoła Podstawowa nr 1
Koszt: 40 zł.


Lista rzeczy potrzebnych na wyjazd:


  • legitymacja szkolna
  • zgoda na uczestnictwo w rajdzie
  • jedzenie: 1,5-2l napoju, herbata w woreczkach, cukier, 2x pasztety, chleb krojony, czekolada, [ryż, sos, ser żółty (na zastęp)]
  • 40zł.
  • śpiwór i karimata
  • menażka i niezbędnik
  • latarka z bateriami
  • mundur harcerski jeśli już ktoś ma (w plecaku)
  • długie spodnie do marszu najlepiej ciemne, wygodne (na siebie)
  • dres do spania (w plecaku)
  • podkoszulka (na siebie) + 1 w plecaku
  • bielizna (ciepłe skarpetki)
  • czapka zimowa, rękawiczki, szalik
  • bluza, najlepiej cienki golf
  • ciepła bluza (w plecaku)
  • kurtka przeciwdeszczowa
  • przybory do mycia


Prosiłabym nie brać sprzętów elektronicznych, ponieważ w stodole, często zdarza się, że dzieci je gubią. Natomiast my jako kadra nie odpowiadamy za wszelkie szkody z powodu zgubienia ich.

Kontakt do drużynowej – Paula Bednarczyk, tel.665 417 549, e-mail: paula__bednarczyk@wp.pl


Przykładowa zgoda na uczestnictwo w rajdzie:


Zgoda rodziców/opiekunów na uczestnictwo dziecka
w Rajdzie „Palmiry 2014”



Miejscowość, data …................................................................


Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka ….......................................... w Rajdzie „Palmiry 2014”, organizowanym przez Hufiec ZHP Legionowo w dniach 17-18 października 2014 roku.

Podpis matki/ojca/prawnego opiekuna …....................................




UWAGA!!!

Prosiłabym o potwierdzenie udziału w Rajdzie do wtorku (14.10.2014r.).

INFORMACJA DLA RODZICÓW:

Ponieważ ja jako drużynowa, będę obecna tylko w piątek, w sobotę opiekę jako osoba pełnoletnia będzie sprawować Druh Adrian Szymanowski. Wszelkie pytania proszę kierować na mój telefon, natomiast w sobotę, jeżeli chcieliby Państwo skontaktować się z dzieckiem bądź opiekunem to podaję do wiadomości numer do Dh Adriana Szymanowskiego: 508 824 259







ZBIÓRKA 11 DH PROMIENIŚCI


Czuwaj!

Chcieliśmy przedstawić wam zdjęcia z poprzedniej zbiórki w Parku w Jabłonnie, a także powiedzieć wam o kolejnej, która odbędzie się 4 października w sobotę o godzinie 13.00 pod SP 7. Przybywajcie licznie!

Dh Paula i Dh Malutek














ZBIÓRKA 11 DH PROMIENIŚCI


Czuwaj!

Zapraszamy wszystkich harcerzy na zbiórkę drużyny w tę sobotę, 27 września o godzinie 12.10 pod SP7. Weźcie ze sobą 2 bilety 20 minutowe ulgowe, legitymacje szkolne, a także kurtki przeciwdeszczowe. Zbiórka potrwa do godziny 15.00. Pojedziemy do Parku w Jabłonnie, gdzie czekać na was będzie gra terenowa. Mamy nadzieję, że przybędzie Was dużo!





ZBIÓRKA 11 DH PROMIENIŚCI


Czuwaj!

Jesteśmy już po pierwszej zbiórce po naborze. Przyszło nas dość sporo, dlatego mamy nadzieję, że i na następnej zbiórce będzie nas tyle samo jak nie więcej.











Widzimy się 20 września (w sobotę) o godzinie 13.00 pod SP7. Zbiórka potrwa do godz.15.00 (warto zaopatrzyć się w picie).

Weźcie ze sobą koleżanki i kolegów.

Serdecznie zapraszamy!

Dh Paula i Dh Malutek




INFORMACJA O ZBIÓRCE 11 DRUŻYNY HARCERSKIEJ PROMIENIŚCI


Czuwaj!

Zapraszamy wszystkich harcerzy a także uczniów klas IV-VI na pierwszą zbiórkę 11 drużyny harcerskiej Promieniści po naborze. Odbędzie się ona 13 września w sobotę o godzinie 13.00 pod SP7 w Legionowie. Potrwa ona ok 1,5 do 2h.

W razie wszelkich pytań prosimy dzwonić do drużynowej dh Pauli Bednarczyk tel.665 417 549

Serdecznie zapraszamy!




ARCHIWUM AKTUALNOŚCI